Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Zboží musí být neporušené. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy:
Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů u zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (týká se služeb ze sekce "Přání na přání") a v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Po přihlášení v Můj účet (v hlavičce nebo patičce webu)/Objednávky vyhledejte objednávku, v rámci které chcete zboží vrátit/reklamovat. Zobrazte podrobnosti. Dole klikněte na tlačítko "Vrátit výrobek(y)". Produkt k vrácení vyberete nastavením počtu kusů k vrácení. Vyplňte údaje formuláře.
Pokud je zboží uvnitř zásilky poškozené, pošlete nám fotku pomocí tlačítka "Nahrát soubor". Po obdržení Vaší žádosti Vás budeme kontaktovat o dalším postupu. Zboží lze takto vrátit/reklamovat jen v případě, že je zaplacené a doručené!
Pokud je zásilka poškozena, reklamujte ji ihned u přepravce. Zásilku nemusíte převzít!
Pokud ji převezneze, vše zdokumentujte ještě před otevřením zásilky! Jinak nebude reklamace uznána.